Selecteer een pagina

Our work

01

T-Mobile: lancering Promises campagne

T-Mobile had zojuist aangekondigd dat ze zouden gaan fuseren met Tele2. Er was echter nog 1 obstakel: Goedkeuring van de Europese Commissie. Daarom hebben we een campagne ontwikkeld waarin we beloftes gedaan hebben aan het Nederlandse volk. De beloftes waren exact de zaken waar de politiek zich druk over maakte. Deze omnichannel campagne werd zo groot aangepakt dat we onszelf positioneerden op een plek waar we ons woord wel moesten houden. Dit nam de zorgen van de politiek weg, gaf onze klanten het vertrouwen in toekomst en gaf de T-Mobile en Tele2 collega’s een nieuw doel om na te streven. Het resultaat van deze campagne? Een onvoorwaardelijke JA van de Europese Commissie! Zei iemand effectieve communicatie? 

02 

Ben: Ananas campagne

“Leg dat ding eens weg, dan geniet je pas écht van het leven.”

Een telecomprovider die je oproept op minder met je telefoon bezig te zijn. Gek hè? Anti-reclame. En effectief ook! Ben heeft met haar spraakmakende campagnes een flinke achterban opgebouwd. 

De Ananas campagne begon met een guerilla marketing campagne waarbij we acteurs hebben laten rondlopen met ananassen in hun handen. Ze keken er heel geconcertreerd naar, alsof het hun telefoon was. Om de guerilla actie wat viraliteit mee te geven hebben wij zelf ‘User Generated Content’ gemaakt en dit weggezet bij platformen zoals ‘VK Mag’ en ‘Slechte Grappen XL’. De campagne ging viral. De Telegraaf, Jinek, AD, Tweets en posts..

Uiteindelijk bekroond met een mooie bronzen Effie!

03

Intro campagne: lancering nieuwe website en producten

SCT Tools is een organisatie die frezen maakt die worden gebruikt bij materiaalbewerking van verschillende organisaties. De introcampagne is een campagne waarbij het doel is om alles 2.0 te brengen. Naast het bouwen van de landingspagina zijn wij ook verantwoordelijk geweest voor de algehele marketing rondom de lancering van de nieuwe website. 

04

OnderwijsPost: Gaan voor jouw droombaan?

In maart ging de campagne ‘Gaan voor jouw droombaan?’ van start. Met deze campagne wilden we op een creatieve en ludieke manier de aandacht trekken van leraren en ze oproepen om in beweging te komen. In een maatschappij waar alles continu is beweging is wilden wij samen met OnderwijsPost aan de slag om ervoor te zorgen dat leraren in actie komen door te kijken wat de mogelijkheden zijn binnen het onderwijs.

Haags bakkie doen?
Say Hello!

Heb je vragen of opmerkingen? Dan horen wij dit natuurlijk graag! Laat hier je gegevens achter en dan nemen wij contact met je op.